iaBilet.ro este lider de piață în România:

  • peste 3.000 de clienți B2B activi

  • peste 3 milioane de bilete vândute în fiecare an

  • peste 3.000.000 de vizitatori unici în fiecare lună

  • peste 10 milioane de pagini accesate în fiecare lună

  • peste 1.000.000 de abonați la newsletter

  • peste 600.000 de instalări ale aplicației mobile iaBilet.ro pe Android și iOS

Compania a fost înființată în 2012 și este orientată permanent către tehnologie, optimizând constant toate procesele din piața de ticketing pentru a face tuturor viața mai ușoară iaBilet.ro s-a extins constant triplându-și anual cifra de afaceri.

În fiecare zi veți găsi la vânzare pe iabilet.ro peste 1700 de evenimente din peste 130 de orașe din toată țara dar și din orașe importante ale Europei.

iaBilet.ro are cea mai mare rețea de vânzări din România - peste 2.200 de puncte de vânzare bilete în toată țara. Avem mai multe puncte fizice de vânzare bilete decât au toate site-urile de ticketing din România la un loc.

Câteva tool-uri utile, printre multe altele de pe site:

iaBilet.ro îți construiește gratuit site-ul tău de bilete

Propriul tău site de bilete la tine pe site (optimizat și pentru mobile)

iaBilet.ro îți construiește propriul tău site de bilete. Nu te costă nimic, nu trebuie să faci nimic special, integrare gratuită a vânzării de bilete in site-ul dumneavoastra. E simplu ca "bună ziua" și plătești același comision de ticketing mic, doar dacă vinzi bilete. Daca nu vinzi bilete, nu plătești nimic, trebuie decât să ne dai să punem evenimentul la vânzare. Apoi îți facem gratuit minisite-ul de vânzare bilete care include și varianta de mobile.

Câteva exemple găsești aici: bilete.hardrockcafe.ro, tickets.emagic.ro.

Mai multe informatii despre integrarea vânzarii de bilete in site-ul dumneavoastra puteti gasi aici www.iabilet.ro/site-ul-tau/

Ai 12 metode de plată, inclusiv Vodafone și Orange

Avem cele mai multe metode de plată, 12, comparativ cu alte companii de ticketing, care au doar 1 sau maxim 2-3 metode de plată.
Așadar, clienții noștri pot cumpara bilete prin: card de debit / credit (PayU și LibraPay), prin PayPal, prin Vodafone (exclusiv în România), prin Orange (exclusiv în România), prin voucher, prin Ordin de Plata, cu cardurile culturale Edenred, Up și Sodexo, în rate, sau în cele peste 2.200 de puncte fizice de vanzare (plata cash sau card), plata ramburs la livrare prin curier (Fan Courier).

Comisioane mici, foarte mici

Plătești comisioane mici, începând de la 5%, doar dacă vinzi bilete. Dacă nu vinzi, nu plătești nimic, nu ai costuri de mentenanță sau de trafic. Dacă ai un volum mare de evenimente, evenimente cu bilete scumpe sau evenimente majore, comisionul este negociabil.

Te plătim înainte să încasăm noi banii din vânzări din punctele fizice sau de la procesatorii de plăți

Pentru evenimentele mari, iaBilet.ro îți virează banii din vânzarea de bilete săptămânal, în fiecare joi, indiferent dacă noi am încasat sau nu banii din punctele fizice sau de la procesatorii de plăți. Primești în fiecare săptămână pe email un link, iar click-ul tău reprezintă semnătura necesară transferului bancar.



Poți aduna datele cumpărătorilor (dacă și ei doresc asta) și apoi le poți trimite un newsletter

Fiecare client de-al tău și de-al nostru, dacă e de acord, poate primi în viitor un newsletter din partea ta cu evenimentele tale. Mai exact, poți intra în contact cu ei.
Suntem singura platforma de ticketing din Romania care este 100% GDPR compliant.

Sistem de vouchere și discounturi pentru evenimente

Dacă ai un partener media sau un sponsor care vrea să facă o campanie, cu un cod de voucher, prin care spectatorii tai sa beneficieze de un discount, iaBilet.ro te ajută.
Putem să-ți oferim un număr nelimitat de coduri de vouchere, care odată introduse în site-ul tău, oferă discounturi atat procentuale cât si valorice, la alegerea ta.

Ai acces la cele peste 2.200 de puncte fizice din rețeaua iaBilet

Librăriile Cărturești, magazinele Flanco, stația de metrou Unirii 1 (standul de vânzare bilete BiletFan lângă casa de bilete Metrorex), magazinele Senia (Muzica), magazinele Uman, agențiile de turism Perfect Tour, pe terminalele SelfPay din toata țara, libraria Libmag, agenția de turism Eurotravel, Hard Rock Cafe, Berăria H, Expirat (Halele Carol), Club Quantic, Cafe Deko, Club Vintage.

Clienții primesc gratuit biletele cumpărate și pe mail și pe sms

Pentru că uneori clienții își pierd biletele și realizează acest lucru chiar în ziua evenimentului, toate biletele cumpărate sunt trimise automat atât pe e-mail cât și prin SMS, astfel fiind găsite foarte facil, fără alte costuri pentru tine sau pentru clienți!



Ai statistici în timp real cu biletele vândute atât pe web cât și pe mobile

Poți vedea în timp real câte bilete ai vândut de oriunde. Îți dăm un user și o parolă cu care poți vedea toate detaliile dar și un link scurt care poate fi accesat de oriunde, de pe orice device pentru a vedea vânzările la concertele tale.

Biletele pot fi customizate

Ai nevoie să pui pe bilete logourile partenerilor sau sponsorilor? iaBilet îți oferă și asta. Ai nevoie să pui fotografia artistului pe bilete? Rezolvăm!



Îți oferim o aplicație gratuită de Android sau iOS cu care să scanezi la intrare sau scannere profesionale și personal

Vă oferim gratuit si aplicația de scanare bilete (IB Validator), care este foarte ușor de folosit. Aceasta se gasește gratuit la download în App Store sau Google Play.

Îți punem evenimentele la vânzare și ai control total asupra lor

Dacă ai săli de desenat, deja ți-am zis că iți desenăm noi hărțile. În plus, îți urcăm și evenimentele la vânzare. Poți opri o categorie de bilete online, oricând sau o poți suplimenta.

De ce sa alegi iaBilet.ro?

  • Raportarea vânzarilor către dumneavoastră se face online, în timp real, în acest mod aveți control total asupra evenimentelor dumneavoastră (puteți opri sau activa categoriile de bilete oricând, sau puteți opri sau activa de la vânzare evenimentele dumneavoastră);

  • Gratuit vă oferim asistență și suport pentru întocmirea documentelor care se depun la Taxe si Impozite Locale (D.I.T.L.). Cererea de înregistrare a eveniment, procesul-verbal de anulare serii, procesul-verbal de vânzare bilete și decontul evenimentului se genereaza automat direct din contul dumneavoatră de organizator din site;

  • Biletele se pot personaliza cu logo-urile sponsorilor / partenerilor;

  • API pentru a exporta datele în timp real in contul dumneavoastră de Google Drive sau in Excel;

  • Suntem integrați cu mai multe banci, astfel încât dacă aveti partener sau sponsor o banca în cadrul evenimentului organizat de dumneavoastră, putem seta în sistem orice tip de discount, de care se pot bucura clienții băncii când platesc cu cardul emis de către aceasta;

  • Returnarea automată si foarte rapidă a baniilor către cumparatorii de bilete, în cazul nefericit în care un eveniment se anulează / reprogramează;

  • 0 taxe de sistem, de administrare sau alte comisioane de emitere bilet fizic sau electronic pentru utilizatorii noștri;

  • Avem robot telefonic pentru cumpărătorii de bilete. Este un serviciu foarte util, accesibil oricând si foarte simplu de folosit;

Vă oferim:

  • La cerere bilete sau invitații tipărite, pe care le putem livra prin curier, la o adresă indicată de dumneavoastră (de la 0.60 lei / buc.)

  • La cerere sistemul iabilet.ro pentru tipărirea biletelor / invitațiilor în vederea vânzării la casieria locației dumneavoastră sau pentru vânzare în locația în care are loc evenimentul dumneavoastră (de la 0.60 lei / buc.);

  • În concluzie, va oferim un serviciu de ticketing profesionist, unde beneficiați gratuit de Client Service prin care veți avea un Account Manager dedicat, care se va ocupă de dumneavoastră.