Ce se va întâmpla la Evadarea în Dealu Mare?
Vei cunoaște oameni cu aceleași pasiuni și interese, vei degusta, vei vizita locuri frumoase, vei învăța vinul de la profesioniștii care-l produc. În fiecare dintre cele 2 zile de weekend, vei putea alege câte unul dintre cele 4 trasee a câte 3 crame disponibile, cu transportul asigurat de gazde sau pe cont propriu. Îi vei cunoaște în această Evadare pe oamenii din spatele vinurilor atât de apreciate sau poate încă nedescoperite. Vei trăi plăceri oenogastronomice și te vei bucura de socializare și de o memorabilă ieșire în natură.
Care sunt cramele și traseele la Evadarea în Dealu Mare 2021?
Poți să-ți alegi, în fiecare zi de Evadare, unul dintre cele 4 trasee pregătite de gazde și prezentate mai jos. Sigur că ne-am fi dorit să-ți oferim posibilitatea de a-ți configura singur traseul dorit (și în viitor vom face asta) - dar deocamdată încă suntem limitați de restricțiile sanitare.
Traseu 1
Gramofon Wine, Dagon Clan, Domeniul Aristiței (New entry)
Traseu 2
SERVE, Viile Metamorfosis, DAVINO(Classic)
Traseu 3
Budureasca, APOGEUM, Licorna Winehouse (Classic with a modern twist)
Traseu 4
The Iconic Estate, Aurelia Vișinescu Wines, Lacerta Winery (Treasures of the East)
Detalii despre bilete
Biletele pot fi achiziționate NUMAI până la data de 16 iunie și asigură accesul EXCLUSIV la cramele prevăzute în fiecare traseu, în intervalele orare prevăzute în programul de vizitare comunicat de către organizatori!
Pentru fiecare traseu este disponibil un NUMĂR LIMITAT de bilete pe zi, așa că e bine să te grăbești. Anunță-ți prietenii și ocupați unul dintre cele:
100 de locuri CU TRANSPORT ASIGURAT/zi/traseu (din București și retur) de către organizatori - 260 lei / persoană;
20 de locuri CU TRANSPORT PROPRIU/zi/traseu - 200 lei / persoană;
Alte informații utile și condiții generale legate de Evadarea în Dealu Mare
Pe fiecare traseu, în funcție de numărul de oaspeți, aceștia vor fi împărțiți într-unul sau mai multe autocare ori microbuze, programul exact de vizitare urmând a fi comunicat la îmbarcare. Organizatorii își rezervă dreptul de a modifica programul. Mijloacele de transport vor pleca la orele 9.30 din Piața Victoriei, vizitarea primei crame va începe aproximativ la orele 11.00. Pentru fiecare cramă e prevăzută o durată de aproximativ 3 ore (vizită, degustare, gustări, întrebări și răspunsuri, achiziții de la fața locului). Plecarea înapoi către București se va face la orele 20.00 (ora estimată de ajungere la Piața Victoriei fiind 21.30).
Fiecare autocar/microbuz va fi însoțit de un reprezentant al organizatorilor, care va oferi informații oaspeților și care se va strădui să răspundă, în măsura posibilităților, întrebărilor și dorințelor acestora. La urcarea în autocar/microbuz, participanților li se va lua temperatura și vor trebui să semneze unele documente (declarații pe propria răspundere privind riscurile asociate COVID19, acord de respectare a programului și conduitei pe durata programului, acord GDPR și opțiunea de a apărea sau nu în imaginile asociate evenimentului).
Pe toatã durata cãlãtoriei cu autocarul/microbuzele va fi obligatorie purtarea mãștii de protectie și vor fi respectate toate mãsurile legale în vigoare referitor la transportul de persoane.
Pentru biletele achizitionate cu transport propriu, vizitatorii vor utiliza transportul propriu pe toata durata evenimentului si se vor prezenta pentru vizita si degustare la cramele de pe traseul ales cu respectarea normelor in vigoare si in conformitate cu indicatiile primite de la organizatori dupa inchiderea sesiunii de vanzare a biletelor.
La fiecare cramă vor fi disponibile platouri consistente și apă(incluse în prețul biletului), astfel încât să nu fie necesară întreruperea programului de vizitare pentru prânz. Cantitățile de vin degustate la fiecare cramă și asigurate prin achiziționarea unui bilet sunt de 50 ml din fiecare vin prezentat. Fiecare cramă va prezenta cel puțin câte 4 vinuri (de regulă mai multe).
Pe toatã durata evenimentului vor fi respectate și aplicate normele sanitare aflate în vigoare la data respectivã.
* Organizatorii își rezervă dreptul de a anula evenimentul în orice moment, din orice motive consideră, urmând ca în acest caz oaspeții să primească înapoi banii achitati pe bilet.