Ce se va întâmpla la Evadare în Dealu Mare 2022?
Vei cunoaște oameni cu aceleași pasiuni și interese. Vei degusta. Vei vizita locuri frumoase, vei învăța vinul chiar de la profesioniștii care-l produc. În fiecare dintre cele 2 zile de weekend, vei putea alege câte unul dintre cele 5 trasee a câte 3 crame disponibile, cu transportul asigurat de gazde sau pe cont propriu (pe fiecare traseu există câte o noutate față de edițiile anterioare, marcate mai jos cu New Entry). Îi vei cunoaște în această Evadare pe oamenii din spatele vinurilor atât de apreciate sau poate încă nedescoperite. Vei trăi plãceri oenogastronomice și te vei bucura de socializare și de o memorabilă ieșire în natură.
Care sunt cramele și traseele la Evadare în Dealu Mare 2022?
Poți să-ți alegi, în fiecare zi de Evadare, câte unul dintre cele 5 trasee pregătite de gazde și prezentate mai jos.
Traseu 1
Domeniul Aristiței, Dagon, Davino
Traseu 2
Gramofon Wine, SERVE, Domeniile Urlați (New Entry)
Traseu 3
Apogeum, Domeniile Franco-Române (New Entry), Lacerta Winery
Traseu 4
Licorna Winehouse, Viile Metamorfosis, Velvet Winery (New Entry)
Traseu 5
Budureasca, Stațiunea de Cercetare Pietroasa (New Entry), Aurelia Vișinescu
Detalii despre bilete la Evadare în Dealu Mare 2022
Biletele pot fi achiziționate până la data de 19.10.2022 și asigură accesul EXCLUSIV la cramele prevăzute în fiecare traseu, în intervalele orare prevăzute în programul de vizitare comunicat de către organizatori!
Pentru fiecare traseu e disponibil un NUMĂR LIMITAT DE BILETE pe zi, așa că e bine sã te grăbești. Anunță-ți prietenii și ocupați unul dintre cele:
100 de locuri CU TRANSPORT ASIGURAT de către organizatori (din București și retur) - 300 lei / persoanã;
20 de locuri CU TRANSPORT PROPRIU - 250 lei / persoană.
Alte informații utile și condiții generale legate de Evadare în Dealu Mare 2022
Pe fiecare traseu, în funcție de numărul de oaspeți, aceștia vor fi împărțiți într-unul sau mai multe autocare ori microbuze, programul exact de vizitare urmând a fi comunicat la îmbarcare. Organizatorii își rezervã dreptul de a modifica programul. Mijloacele de transport vor pleca la orele 9.30 din Piața Victoriei, vizitarea primei crame va începe aproximativ la orele 11.00. Pentru fiecare cramă e prevăzută o durată de aproximativ 2 ore si jumătate (vizitã, degustare, gustări, întrebãri și răspunsuri, achiziții de la fața locului). Plecarea înapoi către București se va face în jurul orei 19.30-20.00 (ora estimată de ajungere la Piața Victoriei fiind 21.30).
Fiecare autocar va fi însoțit de un reprezentant al organizatorilor, care va oferi informații oaspeților și care se va strădui să răspundă, în măsura posibilităților, la întrebările și dorințele acestora. La urcarea în autocar, participanților li se va solicita completarea și semnarea unor documente- acord de respectare a programului și conduitei pe durata programului, acord GDPR și opțiunea de a apărea sau nu în imaginile asociate evenimentului. Dacă, între timp, va fi disponibilă opțiunea de completare online, aceasta va fi pusa la dispozitia vizitatorilor pe adresele de email furnizate cu ocazia achiziției biletelor.
La fiecare cramă vor fi disponibile platouri consistente și apă(incluse în prețul biletului), astfel încât să nu fie necesară întreruperea programului de vizitare pentru prânz. Cantitățile de vin degustate la fiecare cramã și asigurate prin achiziționarea unui bilet sunt de 50 ml din fiecare vin prezentat. Fiecare cramă va prezenta cel puțin câte 4 vinuri.
Dacă sunt persoane care beneficiază de cazare în zonă și doresc doar transport în interiorul traseului ales, acestea au opțiunea de achiziționa biletul cu transport inclus și se vor prezenta la crama comunicata de organizator pentru acces la autocar. La finalul turului, vor fi debarcați la crama de unde au plecat în tur, pentru a se întoarce la locul de cazare. Organizatorul nu ofera transport între locurile de cazare ale oaspeților și crama de unde începe turul și unde vor fi debarcați la final.
* Organizatorii își rezervă dreptul de a anula evenimentul în orice moment, din orice motive consideră, urmând ca în acest caz oaspeții să primeascã înapoi sumele achitate pentru bilete.
Organizator al evenimentului Evadare în Dealu Mare 2022: Asociația Profesionalã Vitivinicolă Dealu Mare, CUI: 14590017, Localitatea Gura Vadului nr. 4/2, corp C4, cam. 3, jud. Prahova, Gura Vadului, România.
În cazul în care pe un traseu nu sunt suficiente cereri de participare, oaspeții care au ales deja acea variantă vor fi anunțați de situație prin e-mail ca cca 48 de ore înainte și vor putea opta pentru rambursarea integrală a sumelor achitate sau pentru un alt traseu, dintre cele indicate de către organizatori.