Ia-ți ACUM biletul la prima “Evadare în Dealu Mare”, iar Asociația producătorilor de vin va dona 10% din încasări pentru Spitalul din Mizil, prin intermediul Crucii Roșii România. Cu restul de bani, Asociatia îți va pregăti un WEEK-END AL CRAMELOR DESCHISE cu VIZITA si DEGUSTĂRI in Dealu Mare căci abia așteptăm să ne cunoaștem!
De ce ai face asta, într-un context atât de volatil? Ca să continui să faci bine! Și ca să ne facem planuri frumoase împreună! Doar știi și tu vorba că răul nu există, e doar absența binelui!
Ce se va întâmpla?
Timp de 2 zile de week-end, 12 crame de top din renumita regiune Dealu Mare vor fi gazdele bucuroase de oaspeți ale iubitorilor de vinuri, gastronomie, mâncare și cultură. Vizitatorii vor fi organizați pe grupuri în cadrul cărora să se poată respecta normele sanitare în vigoare și vor beneficia de tururi ghidate ale fiecărei crame și de câte o degustare a 4 vinuri reprezentative la fiecare dintre ele. Specialiștii și iubitorii de vin care lucrează în crame vor răspunde întrebărilor.
Îi vei cunoaște în această Evadare pe oamenii din spatele vinurilor atât de apreciate sau poate încă nedescoperite. Și – mai ales - îi vei cunoaște pe alți oameni asemeni tie - donatori dornici să facă bine, pasionați de vin, de plăceri oenogastronomice, socializare și ieșiri în natură.
Care sunt cramele vizitabile? Care sunt traseele posibile?
Cramele care vor putea fi cunoscute și traseele pentru tururile cu transport asigurat de către organizatori sunt următoarele (se poate opta pentru un singur traseu într-o zi și cel mult 2 trasee pentru ambele zile):
Traseu 1
Gramofon , Dagon Clan, SERVE , Davino, Wine (traseu circular)
Traseu 2
Viile Metamorfosis (aici se pot degusta și vinurile de la Domeniile Prince Matei, care nu poate primi oaspeți din cauza unor lucrări de restaurare și renovare), Budureasca, Licorna Winery, Apogeum, Tohani (traseu circular)
Traseu 3
Iconic Estate, Aurelia Vișinescu Wines, Lacerta, Muzeul Conacul Bellu (traseu circular)
Detalii despre bilete. Beneficiază de prețuri reduse până la final de iulie!
Biletele sunt disponibile CU* sau FĂRĂ TRANSPORT asigurat de organizatori, pentru întreg week-end-ul sau pentru câte una singură dintre zile. BILETELE SUNT DISPONIBILE prin intermediul iabilet.ro și costă 220 lei / zi sau 400 lei / 2 zile (cele cu transport inclus. Biletele fără transport asigurat de către organizatori costă 160 lei / zi și, respectiv, 320 lei / 2 zile).
* Biletele cu transport asigurat sunt disponibile doar cu plecare din București!
Prețurile de mai sus sunt valabile pentru biletele achiziționate înainte de 1 august, fiind o OFERTĂ SPECIALĂ. După această dată, biletele vor putea fi achiziționate - doar până la data de 15 august - la prețuri de 260 lei / zi sau 480 lei / ambele zile (cu transport asigurat) și 200 lei / zi sau 400 lei / ambele zile (fără transport asigurat).
Alte informații utile despre Evadarea în Dealu Mare
Pentru grupurile cu transport asigurat de către organizatori au fost prestabilite 3 trasee posibile, dintre care vizitatorii pot opta pentru maxim unul în fiecare dintre cele două zile.
Cantitățile de vin degustate la fiecare cramă și asigurate prin achiziționarea unui bilet sunt de 50 ml / fiecare vin. În afara acestor cantități disponibile la fiecare cramă și a micilor platouri cu cuburi de pâine & cașcaval oferite la degustare, vor fi disponibile contra cost mâncăruri de inspirație locală sau internaională furnizate de către furnizorii de mâncare invitați la eveniment.
Programul de funcționare al evenimentului va fi sâmbătă și duminică, între orele 10.30 - 20.30. Datorită necesității de a asigura securitatea epidemiologică și de altă natură a participanților, sunt posibile anumite amânări necesare pentru formarea grupurilor sau chiar anulări fără vreo notificare prealabilă, dacă necesitățile de moment impun acest fapt. Pe durata celor două zile, participanții vor avea acces o singură dată la fiecare dintre crame - durata vizitei neputând depăși 2 ore, din nevoia de a asigura accesul tuturor oaspeților. Pentru biletele valabile o zi cu transport asigurat, organizatorii garantează vizitarea a cel puțin 3 crame iar pentru cele valabile 2 zile, vizitarea a cel puțin 6 crame (executarea fizică a traseelor întregi depinde de respectarea programului de către vizitatori). Pentru participanții cu transport propriu, accesul este permis la toate cramele de pe traseul ales fără să fie nevoie de vreo ordine prestabilită, dar avertizăm că e posibil să nu poată fizic ajunge să le viziteze, deoarece va fi nevoie să se formeze grupuri de cel puțin 20 persoane.
* În cazul în care, din motive independente de voința organizatorilor, evenimentul nu poate avea loc până la data de 15 decembrie 2020, toți cumpărătorii isi vor recupera sumele platite.