În prim plan îl avem pe Bill, un tânăr arătos însă nu prea, inteligent însă nu chiar și descurcăret însă nu până la capăt, care urmează să se căsătorească cu Rachel, o femeie cu o oarecare pornire psihotico-agresivă dar capabilă de milă, pentru că altfel altul îi era mirele.
Așadar, cum orice nuntă este precedată de o petrecere a burlacilor, Bill împreuna cu Tom, cavalerul de onoare și prietenul său cel mai bun, un tip frumușel și...hormonal, au băut împreună până în momentul în care Tom a dispărut și amintirile au început să devină neclare.
Eh, și aici apare umor alcoolului...dimineața de după începe cu o durere de cap și o vânătaie la tâmplă pentru Bill. Dar ce-i mai rău apare după ce iese din baie, pe canapeaua apartamentului nupțial, îmbrăcată doar cu o cămașă bărbătească. O blondă, o tipă drăguță, confuză și cu pretenții de gentleman de la un tip mahmur si vânăt la cap.
Ce ai putea să îi spui unei femei necunoscute pe care o găsești pe canapea în dimineața nunții? Oare "Tu cine ești?", așa cum a crezut și Bill că se cade să întrebe ?
Unde duce întrebarea asta, de unde apare o menajeră isterică și ce face Tom cu cuțitul? Răspunsul acestei întrebări este bine formulat în spectacolul „Divorț în ziua nunții".
O piesă coborâtă de pe Broadway, cu un umor spumos și cu un ritm alert, susținută de actorii Emanuel Bighe, Alin Brancu, Adelina Mihalcea, Livia Taloi și Cristina Diaconescu. Cu o regie în același ton, Cătălin Stelian-Shanks.