Termeni și condiții - iaBilet.ro

Termeni și condiții


TERMENI ŞI CONDIŢII DE UTILIZARE A SERVICIILOR FURNIZATE PRIN INTERMEDIUL SITE-ULUI IABILET.RO

În această pagină sunt prezentați termenii și condițiile aplicabile cumpărătorilor de bilete.
Pentru termenii și conditiile aplicabile organizatorilor de evenimente, te rugăm să urmezi acest link.


1. Termeni generali

1.1. Prezentul document conținând termenii și condițiile aplicabile cumpărătorilor de bilet (denumit în continuare "Termeni și Condiții") stabilește care sunt condițiile în care orice persoană poate accesa Site-ul, ori poate utiliza în orice mod serviciile oferite prin intermediul acestuia. Termenii și Condițiile reprezintă contractul încheiat de dumneavoastră cu administratorul site-ului, vă rugăm să citiți integral acest document înainte de a utiliza serviciile furnizate de societatea noastră.

1.2. Utilizatorii înțeleg și acceptă că utilizarea Serviciului, cumpărarea unui bilet pe Site, precum și accesarea sau vizitarea în continuare a Site-ului constituie o acceptare în întregime și necondiționată a Termenilor și Condițiilor.

1.3. Dacă aveți nelămuriri cu privire la conținutul Termenilor și Condițiilor, obligațiile prevăzute de acest document sau orice alte întrebări referitoare la Servicii, le puteți comunica pe adresa de mail [email protected].

1.4. În înțelesul Termenilor și Condițiilor, termenii următori înseamnă:

a) „Administratorul Site-ului” înseamnă Ia Bilet SRL, cu sediul în Bd. Pierre de Coubertin, Nr. 3-5, cladirea Office Building, etaj 5, spatiu S5.21, Sector 2 , Bucureşti;

b) "Site" sau „iaBilet.ro” înseamnă website-ul www.iabilet.ro şi aplicaţiile pentru mobil iaBilet distribuite prin platformele GooglePlay (versiunea Android) şi AppStore (versiunea iOS;

c) "Utilizatorul" înseamnă orice persoană care accesează Site-ul sau care utilizează în orice modalitate orice Serviciu furnizat prin intermediul Site-ului;

2. Mod funcționare

2.1. iaBilet.ro este o platformă de ticketing online (oferind utilizatorilor servicii de intermediere independente). Comenzile efectuate pe site-ul www.iabilet.ro sunt confirmate printr-un e-mail de înregistrare primit după finalizarea comenzii. Biletele comandate sunt trimise în format PDF prin e-mail după finalizarea comenzii.

2.2. În urma finalizării cu succes a unei comenzi online, utilizatorul cumpărător primește pe adresa de mail furnizată biletele cumpărate (de exemplu dacă a cumpărat 4 bilete, primește un fișier.pdf cu 4 bilete), pe care apoi le poate printa pentru a le prezenta la intrarea în locul de desfășurare a evenimentului. Alternativ, utilizatorul cumpărător poate prezenta biletele direct pe ecranul smartphone-ului, variantă pe care o recomandăm. Accesul la evenimentul pentru care s-au achiziționat bilete online se face în baza scanării codului QR de pe bilet. Codurile QR sunt unice și fiecare permite accesul unei singure persoane la eveniment. O dată scanat un cod QR, o altă persoană nu mai poate intra cu acesta, nici măcar pe la o altă intrare pentru că toate scannerele iaBilet.ro funcționeză online și sunt sincronizate în timp real.

2.3. Utilizatorii pot opta pentru primirea de comunicări comerciale din partea iaBilet, cum ar fi oferte promoționale sau notificări legate de evenimente, prin înscrierea voluntară în secțiunea dedicată de pe pagina principală a site-ului sau prin abonarea în timpul procesului de comandă a biletelor. Abonarea se face doar pe baza consimțământului explicit al utilizatorului, care poate fi retras în orice moment. În cazul în care nu mai doriți să primiți aceste comunicări, puteți să vă dezabonați ușor, folosind una dintre următoarele metode: (a) Prin click pe linkul de dezabonare inclus în fiecare e-mail primit; (b) Prin trimiterea unui e-mail la adresa: info[at]iabilet.ro, specificând că doriți să nu mai primiți nicio comunicare comercială. După dezabonare, nu veți mai primi nicio comunicare comercială din partea noastră, cu excepția celor necesare pentru finalizarea și administrarea comenzilor sau pentru gestionarea contului dumneavoastră, precum și a celor pe care suntem obligați legal să vi le trimitem.

2.4. Concomitent cu achiziția online de bilete, Administratorul Site-ului vă comunică și individualizează prețul aferent serviciilor de intermediere prestate separat de prețul biletelor procurate.

2.5 După redirectarea către procesatorul de plată, utilizatorii au la dispoziție maxim 10 minute pentru a plăti comanda, altfel aceasta va expira, iar locurile selectate pot fi ocupate între timp de către alt client.

3. Relații cu clienții

3.1. E-mail-ul [email protected], la care ne puteti contacta, este conectat la un software special de tickets similar cu cel al companiilor de telefonie mobila. Colegii nostri iau ticketele pe rand pe masura ce le sunt alocate si va raspund in ordinea acestora. Uneori, datorita numarului mare de cereri, primirea unui raspuns poate dura pana la 48 de ore sau mai mult, in functie de complexitatea solicitarii. Va asiguram ca toti clientii sunt in mod egal la fel de importanti pentru noi si ca depunem toate eforturile pentru a va raspunde cat mai repede si a va oferi servicii de calitate.

3.2. Toata comunicarea cu clientii nostri se realizeaza doar in scris pentru a putea urmari discutiile si a putea rezolva cat mai eficient, rapid si cu atentie solicitarile voastre. iaBilet.ro foloseste un software de tickets performant prin intermediul caruia fiecare solicitare primita de la clientii nostri este alocata unui account manager si urmarita de catre colegii si superiorii sai ierarhici. Va incurajam sa folositi adresa de mai sus si va multumim pentru intelegere.

4. Modalitati de plata

Pentru cumpararea de bilete, Administratorul Site-ului accepta urmatoarele modalitati de plata:

4.1. Plata cu cardul

Plățile prin intermediul cardurilor de debit sau credit sunt procesate de către http://www.librabank.ro/ sau https://romania.payu.com/, partenerii Administratorului Site-ului în procesarea acestor plăţi. Comunicaţia cu procesatorii se face prin intermediul unei conexiuni securizate SSL, datele transmise fiind criptate. Toate informaţiile privind cardul vor fi prelucrate exclusiv de catre procesatorul de plăţi.

Prin menținerea activă a opțiunii Activează opțiunea plăți rapide, prezentă în formularul de plată online pus la dispoziția Administratorului Site-ului de către procesatorul de plăți, utilizatorul își dă acceptul pentru activarea serviciului prin care se vor putea efectua ulterior plăți online doar prin introducerea codului de securitate CVC2/CVV.

Posesorii cardurilor American Express Card pot utiliza contul de Paypal.

La toate plățile cu cardul se adaugă şi preţul de administrare a comenzii achitate cu cardul în valoare de 1% sau 2% din prețul biletului. Suma efectivă de plată va fi afișată înainte de a fi direcționat către pagina procesatorului de plăți.

4.2. Plata prin Vodafone

Dacă sunt abonaţi Vodafone, utilizatorii pot alege sa plătească biletele pe factura Vodafone. Sumele de plată către Administratorul Site-ului se vor regăsi pe factura lunară pentru serviciile de telefonie mobilă. Aceste sume sunt exprimate în euro, iar ele vor putea fi achitate în lei, la cursul de schimb BNR din ziua facturării.

Suma de plată se calculează în euro folosind cursul BNR din ziua efectuării comenzii și include un preț de administrare a comenzii, listat separat în sumarul de plată.

Suma maximă per tranzacție este de 30 euro; suplimentar, există un plafon de 200 de euro pentru plățile totale efectuate într-o lună.

Nu se pot face plăţi de pe cartele preplătite Vodafone, ci doar de pe abonamente.

4.3. Plata prin Orange

Dacă sunt abonaţi Orange sau au o cartelă Orange, utilizatorii pot alege sa plătească biletele pe factura Orange, sau, respectiv, contravaloarea biletelor să fie dedusă din creditul de pe cartelă. Suma de plată se calculează în euro folosind cursul BNR din ziua efectuării comenzii și include un preț de administrare a comenzii, listat separat în sumarul de plată.

Pentru abonaţii Orange, sumele de plată către Administratorul Site-ului se vor regăsi pe factura lunară pentru serviciile de telefonie mobilă. Aceste sume sunt exprimate în euro, iar ele vor putea fi achitate în lei, la cursul de schimb BNR din ziua facturării.

Pentru plățile efectuate de pe cartele Orange, TVA-ul aferent biletelor achiziționate nu va fi dedus din TVA-ul plătit la reîncărcarea creditului.

Suma maximă per tranzacție este de 30 euro; suplimentar, există un plafon de 100 de euro pentru plățile totale efectuate într-o lună.

4.4. Plata prin PayPal

Suma de plată se calculează în euro folosind cursul Paypal din ziua efectuării comenzii și include on top / extra un preț de administrare a comenzii de până la 10%, listat separat în sumarul de plată inainte sa apasati “Pay now” / “Plateste acum” in paltforma Paypal. Acest preț este adaugat on top / extra, adică este evidenţiat separat şi datorat în plus către Administratorul Site-ului faţă de preţul biletului.

4.5. Plata prin transfer bancar

Este necesara formularea unei solicitari scrise pe adresa [email protected] pentru transmiterea datelor bancare.

4.6. Plata prin ramburs

Livrarea se face prin curier rapid. Toate comenzile efectuate in cursul zilei pana in ora 15:00 vor fi predate firmei de curierat Fan Courier in aceeasi zi, livrarea efectuandu-se in termen de 2 zile lucratoare, de regulă. Va rugam sa aveti in vedere ca in situatii exceptionale, precum conditii meteorologice extreme sau derularea unor promotii de tipul Black Friday, pot aparea intarzieri. Dupa predarea plicului catre firma de curierat cumparatorul primeste instiintare pe adresa de mail introdusa in momentul lansarii comenzii, cu numarul de expeditie alocat de sistemul firmei de curierat.

ATENTIE: Daca ati comandat bilete prin curier si in termen de 7 zile de la plasarea comenzii ati refuzat primirea sau curierul nu a reusit sa dea de dumneavoastra sau iabilet v-a contactat telefonic si nu ati raspuns atunci comanda dumneavoastra va fi anulata.

ATENTIE: Biletele comandate in format fizic trimise prin curier nu trebuiesc pierdute. Administratorul Site-ului nu le va inlocui cu alte bilete si nu isi asuma raspunderea pentru astfel de situatii. In cazul pierderii biletelor va trebui sa achizitionati alte bilete. Pentru a evita astfel de situatii, va recomandam sa cumparati doar bilete in format electronic pe care le puteti gasi oricand in aplicatia iaBilet.ro disponibila in App Store sau Google Play.

4.7. Taxa de transport

Taxa de transport este suportata exclusiv de client, in urma alegerii personale a acestei modalitati de livrare si de plata si este in valoare de 25 lei pentru Bucuresti, 30 lei pentru restul zonelor ce fac parte din raza de acoperire a Fan Courier Express SRL, care pot fi modificate unilateral de aceasta. Pentru zonele din afara ariei de acoperire Fan Courier, se percepe taxa pe kilometru suplimentar de la cel mai apropiat punct de lucru Fan Courier din zona respectiva.

Taxa de transport poate fi mai mare daca locuiti intr-o zona fara acoperire Fan Curier. Aceasta taxa variaza in functie de zona unde locuiti si unde doriti transportul.

In perioada sarbatorilor legale Administratorul Site-ului poate limita posibilitatea plasarii comenzilor cu plata ramburs.

5. Returnarea contravalorii biletelor

5.1. ATENTIE: Administratorul Site-ului va putea returna in caz de anulare a comenzii sau a evenimentului doar pretul biletului, nu si pretul serviciilor de intermediere aferente achiziției făcute.

Anularea comenzilor si returnarea contravalorii biletelor se poate face, daca organizatorul premite acest lucru, pe www.iabilet.ro/anulare.

In caz ca optati pentru returnarea contravalorii biletelor in cont bancar, va rugam sa ne oferiti un IBAN din Romania (RO .. ) sau un cont de Paypal. Administratorul Site-ului nu va returna contravaloarea biletelor in conturi inregistrate la banci din alte tari sau in conturi de Revolut.

5.2. ATENTIE: Acest tool anuleaza toate biletele dintr-o comanda. Nu puteti anula doar o parte din bilete.

5.3. ATENTIE: Clientii care au comandat bilete si au platit cu cardul cu mai mult de 6 luni inainte de momentul in care doresc restituirea banilor, trebuie sa foloseasca tool-ul de anulare de mai sus pentru a ne oferi un IBAN in care sa primeasca banii. Libra Pay si PayU, procesatorii de plati cu care lucreaza Administratorul Site-ului, pot returna automat doar comenzile facute cu maxim 6 luni inainte.

5.4. ATENTIE: Pentru anumite evenimente organizatorul este liber să nu permită renunţarea la bilet. Achiziţionarea de biletele la spectacole este exceptată de la aplicarea dreptului de retragere reglementat de OUG 34/2014, în conformitate cu art. 16 lit. l) din actul normativ menţionat mai sus.

5.5. ATENTIE: Anumiti organizatori de evenimente au ales ca, in caz de anulare a unui eveniment, sa returneze contravaloarea biletelor prin intermediul Administratorului Site-ului sau printr-o alta agentie de ticketing, dupa 14 zile calendaristice de la data anuntului de anulare*. In cazul nefericit al anularii unui astfel de eveniment, veti fi informati pe e-mail iar banii se vor returna conform dorintelor organizatorului evenimentului. Atentie, se returneaza doar contravaloarea biletelor, nu si comisioanele adaugate peste pretul acestora.

(*) prin derogare de la cele de mai sus, pentru evenimentele ce urmau a fi susţinute în perioada în care se suspendă dreptul de organizare a evenimentelor în contextul crizei provocate de COVID-19 sunt aplicabile prevederile speciale de la art. 5.15 din prezentele Termeni și Condiții, precum și legislația adoptată de autorități în acest scop.

5.6. ATENTIE: Returnarea sumelor pentru comenzile sau evenimentele anulate ale caror bilete au fost achitate pe factura la Vodafone si Orange se face prin ajustarea sumei la factura dumneavoastra din luna urmatoare a datei la care s-a facut restituirea. Mai exact daca anularea s-a facut in luna august, ajustarea se va face pe factura din septembrie.

5.7. ATENTIE: Contravaloarea biletelor nu se va returna prin mandat postal. In cazul in care ati cumparat bilete ramburs sau din puncte fizice, returnarea va fi efectuata prin virament bancar, în contul indicat de dvs. Multumim pentru intelegere.

5.8. ATENTIE: Pentru anumite evenimente de pe site, prețul serviciilor de intermediere (indiferent de natura sa) este inclus în pretul afișat al biletului.

Serviciile furnizate de Administratorul Site-ului, inclusiv serviciile de intermediere, de administrare comandă, de emitere bilet şi serviciile conexe acestora, furnizate cumpărătorului de bilet prin intermediul platformei online, sunt exceptate de la aplicarea dreptului de retragere reglementat de OUG 34/2014, în conformitate cu art. 16 lit. A) din actul normativ menţionat mai sus. Acest preț al serviciilor sus-menţionate apare inca din pagina evenimentului si “urmareste” cumparatorul pana in ultima pagina de plata, el fiind distinct evidenţiat. Niciun pret sau comision suplimentar nu este adaugat la pretul comenzii fara a fi afisat. Cumpărătorul de bilet este expres de acord cu începerea executarii serviciilor furnizate de Administratorul Site-ului, inclusiv a serviciilor de intermediere, de administrare a comenzii, de emitere bilet şi serviciile conexe acestora odată cu finalizarea comenzii. Cumpărătorul de bilet declară că înţelege că prin finalizarea comenzii îşi va pierde dreptul de retragere, ca urmare a executării complete a contractului de către Administratorul Site-ului, pentru toate și oricare dintre serviciile menționate mai sus.

Conform termenilor si conditiilor agreate la momentul cumpararii biletelor, pentru anumite evenimente de pe site comisionul (indiferent de natura sa) sau pretul serviciilor de intermediere / de administrare a comenzii / de emitere bilet etc este adaugat peste pretul biletului. Cu alte cuvinte, suma platita de dvs. acopera atat pretul biletului, cat si pretul serviciilor mentionate mai sus.

Administratorul Site-ului va returna in caz de anulare a comenzii sau a evenimentului doar pretul biletului nu si comisioanele aferente platii, nici pretul serviciilor de intermediere / de administrare a comenzii / de emitere bilet etc aferent achizitiei facute.

Pretul serviciilor de intermediere / de administrare a comenzii / de emitere bilet etc nu se returneaza, dat fiind ca acest serviciu a fost finalizat cu succes la momentul achizitiei biletului si nu este condiționat de desfasurarea efectiva a evenimentului.

5.9. Biletul achiziţionat poate fi returnat sau schimbat numai dacă organizatorul evenimentului acceptă şi numai cu respectarea condiţiilor de la pct. A de mai jos, cu excepţia cazului în care evenimentul respectiv este anulat (nu mai are loc), caz în care returnarea biletului şi rambursarea sumelor achitate va fi efectuată potrivit lit. B de mai jos sau prevederilor legale aplicabile (*), după caz. Sub nicio forma nu se mai iau in considerare cererile de rambursare primite în data de desfășurare a evenimentului (sau în prima zi a acestuia, în cazul unui festival).

A. Returnarea biletului poate fi efectuată în termenele şi cu respectarea condiţiilor de mai jos, prin transmiterea unei solicitări în acest sens către [email protected]:

  1. dacă solicitarea de returnare este formulată cu mai mult de 14 zile înainte de data de desfăşurare a evenimentului (sau de prima zi a acestuia, în cazul unui festival), cumpărătorul de bilet primeşte ca urmare a anulării biletului întreaga sumă plătită cu titlu de preţ al biletului (fără alte taxe, tarife, costuri, cheltuieli suportate de cumpărător cu ocazia cumpărării acestuia, inclusiv, dar fără a se limita la tarif curier, taxă de rezervare, dacă e cazul etc) sau un voucher echivalent acestei sume, care poate fi utilizat pentru cumpărarea de bilete la alte evenimente prin intermediul site-ului iabilet.ro.

  2. dacă solicitarea de returnare este formulată cu cel puţin 7 zile (dar cel mult 14) înainte de data de desfăşurare a evenimentului (sau de prima zi a acestuia, în cazul unui festival, cumpărătorul de bilet primeşte ca urmare a anulării biletului, fie 70% din sumă plătită cu titlu de preţ al biletului (fără alte taxe, tarife, costuri, cheltuieli suportate de cumpărător cu ocazia cumpărării acestuia, inclusiv, dar fără a se limita la tarif curier, taxă de rezervare, dacă e cazul etc), fie un voucher pentru sumă plătită cu titlu de preţ al biletului (fără alte taxe, tarife, costuri, cheltuieli suportate de cumpărător cu ocazia cumpărării acestuia, inclusiv, dar fără a se limita la tarif curier, taxă de rezervare, dacă e cazul etc). Voucherul poate fi utilizat pentru cumpărarea de bilete la alte evenimente prin intermediul site-ului iabilet.ro.

  3. dacă solicitarea de returnare este formulată cu cel putin o zi înainte (dar cel mult 7) de data de desfăşurare a evenimentului (sau de prima zi a acestuia, în cazul unui festival), cumpărătorul de bilet primeşte ca urmare a anulării biletului, fie 50% din suma plătită cu titlu de preţ al biletului (fără alte taxe, tarife, costuri, cheltuieli suportate de cumpărător cu ocazia cumpărării acestuia, inclusiv, dar fără a se limita la tarif curier, taxă de rezervare, dacă e cazul etc), fie un voucher pentru 70% din sumă plătită cu titlu de preţ al biletului (fără alte taxe, tarife, costuri, cheltuieli suportate de cumpărător cu ocazia cumpărării acestuia, inclusiv, dar fără a se limita la tarif curier, taxă de rezervare, dacă e cazul etc). Voucherul poate fi utilizat pentru cumpărarea de bilete la alte evenimente prin intermediul site-ului iabilet.ro.

În toate cazurile de mai sus, prețul serviciilor furnizate de Administratorul Site-ului nu se returnează şi nu se ia în calcul la determinarea valorii voucherului. Opţiunea pentru voucher / returnare bani aparţine cumpărătorului de bilet.

În funcţie de momentul formulării solicitării, cumpărătorul se va afla într-una din situaţiile menţionate la pct. 1-3 de mai sus, fără a le putea combina sau cumula. Cu alte cuvinte, dacă, solicitarea este formulată cu 10 zile înainte de data de desfăşurare a evenimentului, operează exclusiv pct. 2 de mai sus (fără a dobândi cumulativ şi drepturile menţionate la pct. 3 de mai sus).

B. În eventualitatea anulării unui eveniment, vă rugăm să trimiteţi solicitarea dvs. în acest sens pe adresa [email protected], precum şi către adresa de contact a organizatorului evenimentului anulat. Administratorul Site-ului va colabora cu organizatorul evenimentului în cauză în vederea rambursării sumelor achitate cu titlu de preţ pentru biletele achiziţionate de dvs, dar nu oferă nicio garanţie în acest sens şi nu are nicio obligaţie de a despăgubi cumpărătorul de bilet în lipsa unei înţelegeri prealabile cu organizatorul evenimentului. În principiu, în funcţie de momentul la care este formulată solicitarea, sumele vor fi rambursate fie de organizatorul de spectacole, dacă Administratorul Site-ului a transferat deja la momentul solicitării sumele încasate pe seama acestuia din vânzarea de bilete, fie de Administratorul Site-ului, dacă are acordul organizatorului pentru restituirea acestor sume, în termen de maxim 15 zile lucrătoare, doar prin transfer bancar. Pentru a înlătura orice îndoială, Administratorul Site-ului şi organizatorul evenimentului precizează că nu va fi returnat decât preţul biletului (fără alte taxe, tarife, costuri, cheltuieli suportate de cumpărător cu ocazia cumpărării acestuia, inclusiv, dar fără a se limita la tarif curier, taxă de rezervare, dacă e cazul etc).

(*) prin derogare de la cele de mai sus, pentru evenimentele ce urmau a fi susţinute în perioada în care se suspendă dreptul de organizare a evenimentelor în contextul crizei provocate de COVID-19 sunt aplicabile prevederile speciale de la art. 5.15 din prezentele Termeni și Condiții, precum și legislația adoptată de autorități în acest scop.

5.10. Modalitati de rambursare a contravalorii biletelor in functie de modalitatea de plata cu care s-au achizitionat bilete, in urma solicitarii scrise primite pe adresa: [email protected]:

  • daca biletele au fost achizitionate cu plata prin card sau paypal rambursarea sumei ce reprezinta contravaloarea biletelor se va efectua in contul din care s-a facut plata initiala;
  • daca biletele au fost achizitionate cu plata prin Vodafone sau Orange rambursarea sumei ce reprezinta contravaloarea biletelor va fi returnata din contul operatorului de telefonie prin ajustarea facturii lunare;
  • daca biletele au fost achizitionate cu plata ramburs (livrare prin curier), de la unul dintre punctele fizice (lista aici: https://www.iabilet.ro/puncte-de-vanzare/) sau de la alti parteneri ai Administratorului Site-ului, rambursarea se va face intr-un cont bancar in lei in termen de 14 zile lucratoare (titular de cont fiind persoana fizica) comunicat pe adresa: [email protected].

5.11. In caz de pierdere sau de furt al biletelor online, utilizatorul cumparator este obligat sa notifice acest fapt catre Administratorul Site-ului, pe adresa [email protected], in vederea inlocuirii biletelor. In cazul in care utilizatorul nu procedeaza la notificarea Administratorului Site-ului in timp util, acesta nu isi asuma nicio raspundere pentru utilizarea biletelor respective de o alta persoana, nici pentru imposibilitatea cumparatorului initial de a mai participa la evenimentul respectiv pe baza biletelor pierdute / furate.

5.12. Sub nicio forma biletele nu se mai pot returna dupa ce evenimentul a avut loc.

5.13. Comisioane puse peste pretul biletelor pe site si in puncte fizice: Anumiti organizatori cu care lucreaza Administratorul Site-ului aleg sa adauge anumite taxe aferente biletelor peste pretul acestora. Asa ca in anumite cazuri veti plati o suma mai mare decat cea comunicata pe anumite canale media atat pe site cat si in punctele fizice de vanzare. Administratorul Site-ului mereu va afisa suma finala platita de client inainte ce acesta sa efectueze plata. Mentionam ca aceste sume nu reprezinta intotdeauna venituri ale Administratorului Site-ului si ca acesta este pretul final platit de catre toti clientii care merg la spectacol indiferent de locul de achizitie al biletelor.

5.14. În toate situațiile în care utilizatorul formulează o cerere de despăgubire în temeiul poliței de asigurare Flex-EnGarde, biletele aferente cererii respective vor fi anulate. Indiferent de soluția pronunțată de asigurător cu privire la cererea de despăgubire, cumpărătorul de bilet înțelege şi acceptă că biletele respective nu mai pot fi utilizate pentru accesul la eveniment. Totodată, cumpărătorul renunță la orice pretenție față de Administratorul Site-ului în legătură biletele respective, inclusiv la restituirea sumelor achitate pentru acestea cu titlu de preț, singurul remediu disponibil cumpărătorului fiind despăgubirea datorată de asigurător în condițiile reglementate de polița de asigurare.

5.15. Pe perioada pandemiei de COVID-19 (inclusiv pe durata stării de alertă și a stării de urgență) autoritățile au luat o serie de măsuri pentru prevenirea contaminării cu noul coronavirus și pentru asigurarea desfășurării activităților în condiții de siguranță sanitară în domeniul culturii. În contextul măsurilor luate de autorităţi pentru prevenirea răspândirii noului coronavirus, o mare parte din evenimentele ce urmau să aibă loc în anii 2020 şi 2021 au fost anulate sau reprogramate.

Organizatorii de evenimente au fost obligaţi să se supună restricţiilor dispuse în principal prin hotărârile emise de Departamentul pentru Situaţii de Urgenţă, dar şi de alte autorităţi cu atribuţii în domeniu.

Deciziile de reprogramare sau de anulare a evenimentelor au fost luate exclusiv de organizatori, fără implicarea IA BILET SRL. Alegerea între reprogramare sau anulare a fost inevitabilă în contextul măsurilor luate de autorităţi pentru combaterea răspândirii COVID-19, aceasta nu este imputabilă organizatorului evenimentului, nici societăţii Ia Bilet SRL. Organizatorii evenimentelor respective sunt sigurii care au puterea sa decidă cu privire la returnarea banilor pe biletele achiziţionate şi condiţiile în care această operaţiune de returnare se desfăşoară. Societatea noastră este un intermediar care acţionează doar în limitele mandatului acordat de organizatorii de evenimente, nu ia decizii cu privire la anulare / reprogramare evenimente, nici cu privire la returnarea preţului biletelor.

În situaţia în care nu sunteţi de-acord cu decizia organizatorului (comunicată de Ia Bilet pe seama acestuia), vă rugăm să vă adresaţi pentru soluţionarea situaţiei direct organizatorului respectiv (menţionat pe bilet).

Emiterea de vouchere și/sau returnarea sumelor achitate pe biletele respective va fi efectuată de organizatori în conformitate cu Ordonanţa de urgenţă nr. 70/2020 privind reglementarea unor măsuri, începând cu data de 15 mai 2020, în contextul situaţiei epidemiologice determinate de răspândirea coronavirusului SARS-CoV-2, pentru prelungirea unor termene, pentru modificarea şi completarea Legii nr. 227/2015 privind Codul fiscal, a Legii educaţiei naţionale nr. 1/2011, precum şi a altor acte normative sau cu Ordonanţa de urgenţă nr. 174/2020 pentru modificarea şi completarea unor acte normative care reglementează activitatea de sprijin financiar din fonduri externe nerambursabile, în contextul crizei provocate de COVID-19, după caz.

6. Relocări

6.1. La dorinta organizatorilor evenimentelor, Administratorul Site-ului poate efectua oricand relocari cu biletele cumparate de dumneavoastra de pe locurile pe care le aveti pe alte locuri dar va va informa in prealabil si va va trimite pe mail noile locuri. Acese relocari sunt motivate de masuri care tin de productia evenimentelor si pot aparea spontan chiar cu cateva zile sau chiar o zi inainte de eveniment. Locurile cumparate de dumneavoastra pot fi ocupate de echipamente tehnice sau de butaforii sau pot fi relocate la cerinta artistului interpret. Aceste cazuri sunt totusi foarte rare. In caz ca doriti returnarea contravalorii biletelor daca ati fost relocat/a, puteti cere acest lucru si veti primi suma platita pe bilete.

6.2. Relocarea automată a cumpărătorului de bilet pe alte locuri decât cele selectate poate apărea și pe parcursul derulării procesului de achiziție a biletelor, până la finalizarea comenzii. Aceasta poate fi efectuată în mod automat de programul informatic care gestionează vânzarea de bilete, ca urmare a cererii crescute și a accesării concomitente a Site-ului de către un număr mare de utilizatori. O astfel de măsură poate fi consecința unor circumstanțe obiective, precum supraîncărcarea serverelor Administratorului Site-ului ori ale procesatorilor de plăți. Administratorul Site-ului nu își asumă răspunderea pentru relocările automate generate de astfel de situații excepționale și nu garantează indisponibilizarea locurilor selectate pentru perioada menționată la clauza 2.5. de mai sus și cu atât mai puțin după expirarea timpului alocat prin clauza 2.5. Prin achiziționarea de bilete din rețeaua IaBilet, Utilizatorii își asumă riscul relocării pe alte locuri decât cele selectate, în situația descrisă anterior. Utilizatorii nemulțumiți de locurile realocate se pot adresa Administratorului Site-ului, cu respectarea clauzei 3 privind Relațiile cu clienții, în termen de cel mult 3 zile de la achiziționarea biletelor, dar în niciun caz în ziua desfășurării evenimentului (sau în prima zi a acestuia, în cazul unui festival). Utilizatorii relocați vor putea opta fie pentru efectuarea unei noi relocări, în limita biletelor disponibile, fie pentru anularea comenzii și returnarea sumelor achitate corespunzătoare comenzii anulate.

6.3. În ipoteza în care Utilizatorii, deși au achitat prețul biletelor, nu au intrat în posesia acestora sau a altor bilete relocate conform clauzei 6.2 de mai sus, ca urmare a epuizării stocului biletelor disponibile pentru evenimentul respectiv, se pot adresa Administratorului Site-ului cu o cerere de restituire a sumelor achitate, în termen de 30 de zile de la efectuarea tranzacției. Utilizatorii înțeleg și acceptă că aceste situații sunt datorate unor circumstanțe obiective neimputabile organizatorului evenimentului sau Administratorului Site-ului și renunță în mod expres la orice altă pretenție față de aceștia, în afară de rambursarea sumelor achitate pentru comanda anulată.

7. Revânzarea biletelor. Aplicabilitatea Termenelor și condițiilor organizatorului.

7.1. Revanzarea biletelor cumparate prin intermediul iabilet.ro este interzisa sau restrictionata de anumiti organizatori. Daca doriti sa renuntati la bilete si sa va recuperati banii pe biletele cumparate va recomandam sa scrieti la adresa de e-mail [email protected] si sa solicitati acest lucru. Atentie, trebuie sa respectati termenii si conditiile de la capitolul Returnarea contravalorii biletelor din Termenii si conditiile iabilet.ro.

7.2. Organizatorii care au interzis sau restricționat în orice mod revânzarea biletelor își rezervă dreptul de a anula, personal sau prin intermediul Administratorului Site-ului, toate și orice bilete oferite spre vânzare de cumpărătorii acestora, inclusiv pe siteuri de comerț electronic / marketplace, precum și dreptul de a refuza accesul la eveniment deținătorilor unor bilete revândute, urmând să vă comunice măsura dispusă și să vă returneze sumele plătite pe biletele anulate. Vă rugăm să aveți în vedere că în anumite situații, anularea biletelor va fi dispusă doar dacă prețul de revanzare al acestora este diferit de cel înscris pe acestea (prețul plătit de dumneavoastră). În toate cazurile, este recomandat să contactați organizatorul evenimentului pentru a fi informat complet și corect cu privire la restricțiile aplicabile revânzării biletului.

7.3. Administratorul Site-ului nu își asumă în niciun caz răspunderea pentru valabilitatea biletelor achiziționate de pe alte site-uri decât prezentul. În acest sens, atragem atenția Utilizatorilor că prin achiziționarea de bilete la un eveniment prin alte mijloace decât cele oficiale comunicate public de organizatori, se expun riscului de a achiziționa bilete contrafăcute (de exemplu, dar fără a se limita la biletele multiplicate, revândute mai multor cumpărători succesiv) pentru care nici Administratorul Site-ului, nici organizatorul nu va despăgubi în nicio situație Utilizatorii cărora le va fi restricționat accesul la eveniment în baza unor astfel de bilete.

7.4. Suplimentar celor de mai sus, vă rugăm să aveți în vedere că serviciul de agrement (evenimentul, concertul, spectacolul de orice fel pentru care ați achiziționat bilet) este în întregime supus Termenelor și condițiilor organizatorului acestuia. Denumirea organizatorului este menționată atât în procesul de cumpărare, în paginile Site-ului, cât și pe fiecare bilet vândut. Termenele și condițiile organizatorului pot conține restricții suplimentare aplicabile cumpărătorului de bilet ori participantului la eveniment atât în procesul de cumpărare (e.g. număr de bilete disponibile per IP / comandă), cât și în etapa accesului la eveniment (e.g. fără anumite obiecte, substanțe etc), DAR ȘI sancțiuni care pot merge până la anularea biletului fără drept de rambursare (precum în cazuri de fraudă sau scalping, dar fără a se limita la acestea). În astfel de cazuri, Administratorul Site-ului poate fi împuternicit de organizator să aducă la îndeplinire anumite sancțiuni (precum anularea unor bilete). Pentru claritate, decizia de aplicare a acestor sancțiuni este luată de organizatorul evenimentului, pe răspunderea acestuia, Administratorul Site-ului fiind absolvit de orice răspundere.

8. Traficul de date

Traficul de date asociat utilizării serviciului se taxează conform planului tarifar al operatorului dumneavoastră de telefonie mobila.

9. Vouchere

In cazul in care se achita o comanda prin voucher si clientul nu a cheltuit toata suma disponibila, atunci diferența nu este rambursabilă.

Voucherul poate fi folosit pentru o singura comanda.

Voucherul este valabil 365 de zile de la data emiterii acestuia.

Administratorul Site-ului isi rezerva dreptul de a anula voucherele pentru care exista suspiciunea ca au fost obtinute prin fraudarea sistemului, precum si biletele achizitionate folosind aceste vouchere.

10. Protecție la supraîncărcarea rețelei

Administratorul Site-ului poate limita in timp real numarul de bilete disponibile la un anumit eveniment atunci cand cererea (globala sau locala) este foarte mare pentru a proteja reteaua / platforma de supraincarcare si a va asigura o experienta de cumparare cat mai placuta. Pe masura ce traficul scade, biletele se vor repune in vanzare, treptat. Aceste practici sunt comune asa ca uneori s-ar putea sa observati categorii de bilete pe cale de epuizare urmand ca in scurt timp alte bilete sa apara la vanzare.

11. Protecția împotriva scripturilor automate de cumpărare a biletelor

Administratorul Site-ului nu își asumă răspunderea pentru imposibilitatea achiziționării de bilete de către Utilizatorii blocați de sistemul Ia Bilet din cauza asocierii acestora cu potențiali roboți sau din cauza suspiciunii folosirii de scripturi automate pentru cumpărarea biletelor. În acest sens, atragem atenția Utilizatorilor cu privire la faptul că sistemul Ia Bilet are încorporate detectoare automate de roboți / bots (sau scripturi similare de browser) care cumpără bilete prin procedee automate sau semi-automate. Aceste detectoare pot bloca tranzacția Utilizatorilor dacă observă un comportament similar, procedeul software fiind unul automat. În aceste situații biletele nu vor fi emise, iar tranzacția nu va fi finalizată cu succes.

12. Protecția împotriva fraudării sistemului

Utilizatorii sunt obligați să utilizeze platforma iabilet.ro cu bună-credință, cu respectarea prezentelor Termeni și Condiții, precum și cu respectarea legii. Utilizatorii sunt obligați astfel să se abțină de la a utiliza în mod abuziv funcțiile Site-ului, prin utilizarea Serviciului contrar destinației acestuia și contrar Termenilor și Condițiilor.

Administratorul Site-ului își rezervă dreptul de a anula biletele pentru care există suspiciunea că au fost obținute prin fraudarea sistemului informatic, precum și de a suspenda furnizarea serviciilor către utilizatorii care încalcă prevederile de mai sus.

13. Locuri cu vizibilitate limitată

Anumiti organizatori pot pune in vanzare prin iaBilet.ro locuri cu vizibilitatea limitata. Acestea vor avea o denumire care specifica acest lucru clar. Locurile cu vizibilitatea limitata nu garanteaza cea mai buna experienta de concert. S-ar putea sa fiti nevoiti sa va ridicati in picioare pentru a urmari concertul sau o parte din vizibilitatea dumneavoastra sa fie afectata de balustrade sau de umbrele de baruri, corturi de sunet dar fara a se limita la acestea. Odata cumparate, aceste bilete nu mai pot fi returnate nici inainte, nici dupa eveniment. Cumparatorul isi asuma vizibilitatea limitata in momentul cumpararii biletelor.

14. Nota de informare privind protecția datelor personale

14.1. Conform cerintelor Regulamentului (UE) 2016/679 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date şi de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecţia datelor), si ale Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal si protectia vietii private in sectorul comunicatiilor electronice, Administratorul Site-ului va administra in conditii de siguranta si numai pentru scopurile specificate, datele personale furnizate de utilizatori. Va informam ca datele personale pe care utilizatorii le furnizeaza administratorului site-ului sunt prelucrate in scopul oferirii in conditii optime a serviciilor de intermediere a vânzării de bilete la evenimente, de administrare a comenzilor formulate de utilizatori, de emitere bilet şi a serviciilor conexe acestora, precum şi în scopuri de marketing direct.

14.2. Fiecare utilizator, la optiunea sa proprie, furnizeaza unele dintre datele sale personale pentru a beneficia de serviciul oferit de catre Administratorul Site-ului. Refuzul furnizarii anumitor date poate conduce la imposibilitatea accesarii anumitor servicii prin intermediul Site-ului.

14.3. Datele dvs. cu caracter personal pot fi dezvăluite partenerilor contractuali ai Ia BIlet S.R.L. implicaţi în furnizarea serviciilor noastre, precum furnizori de servicii de curierat, de contabilitate, procesatori de plăţi.

14.4. Conform Regulamentului general privind protecţia datelor, fiecare utilizator beneficiaza de dreptul de acces, dreptul la rectificare, dreptul la ştergerea datelor, dreptul la restricţionarea prelucrării, dreptul la opoziţie, dreptul la portabilitatea datelor, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale si dreptul de a se adresa justitiei.

14.5. Pentru exercitarea acestor drepturi, fiecare utilizator poate face o cerere in scris in acest sens, pe care sa o trimita apoi prin posta la adresa administratorul site-ului: Ia Bilet S.R.L. cu sediul in Bd. Pierre de Coubertin, Nr. 3-5, cladirea Office Building, etaj 5, spatiu S5.21, Sector 2 , Bucureşti sau prin e-mail la adresa: [email protected].

14.6. In atentia clientilor locatiilor Hard Rock Cafe si Beraria H: numele, telefonul si adresa dvs. de e-mail vor fi comunicate localului pentru a va putea tine la curent cu rezervarea dvs. In caz ca observati ca sunt folosite abuziv (in alte scopuri), va rugam sa ne contactati. Va multumim.

14.7. Administratorul Site-ului prelucrează datele cu caracter personal ale Utilizatorilor cu respectarea Politicii de confidențialitate, care face parte integrantă din prezentele Termene şi condiţii.

15. Limitarea răspunderii

15.1. iaBilet.ro este o platformă online prin intermediul căreia utilizatorii site-ului pot achiziţiona de la organizatorii de spectacole bilete de acces la evenimentele organizate de aceştia. Pe cale de consecinţă, întreaga răspundere faţă de utilizatori în legătură cu evenimentele respective revine organizatorilor de spectacole. Aceştia îşi asumă integral răspunderea faţă de cumpărătorii de bilet pentru eventualele întarzieri, amânari, anulări sau pentru orice alte probleme în legătură cu evenimentele ale căror bilete au fost comercializate prin intermediul platformei IaBilet.ro, pentru derularea acestora în condiții necorespunzătoare sau in alte condiții decât cele comunicate public de organizator sau cele prevăzute de legislația in materie, precum şi pentru orice restricții impuse cu privire la evenimente de terțe persoane implicate in organizarea lor sau de autorități. Organizatorul are dreptul sa modifice datele de desfășurare a evenimentului, noile informații fiind anunțate prin mijloace de comunicare specifice.

15.2. Prin urmare, Administratorul Site-ului nu răspunde pentru nicio pretenţie în legătură cu: intensitatea sau calitatea sunetului, vizibilitatea, aranjarea meselor în local, setlistul ales de artist, serviciile de curăţenie, alimentaţie, pază, garderobă, baruri, dar fără a se limita la acestea. Pentru orice plângere referitoare la aspectele menţionate mai sau la orice alte aspecte care ţin de organizarea evenimentului, vă rugăm să vă adresaţi organizatorului acestuia.

15.3. Administratorul Site-ului nu răspunde sub nicio formă, în nicio masură și nu poartă niciun fel de responsabilitate pentru serviciul de procesare a plăților cu cardul sau pentru serviciul de plată prin Vodafone. Administratorul Site-ului nu este responsabil pentru niciun fel de eroare și/sau fraudă decurgând din, sau în legatură cu acest serviciu. Totuși, deşi serviciile de plată sunt oferite și dirijate in totalitate și in mod independent de catre furnizorii nostru, Administratorul Site-ului va întreprinde toate măsurile rezonabile pentru a limita pe cât posibil riscul apariției acestor erori și/sau fraude.

15.4. In masura maxima permisa de lege, Administratorul Site-ului nu isi asuma obligatia si nu garanteaza implicit sau expres pentru continutul de orice fel al Site-ului, indiferent daca acesta este creat de Administratorul Site-ului, este publicat in Site de partenerii sai contractuali sau la cererea acestora sau este oferit de catre organizatorii de evenimente pentru a fi publicat pe Site (denumit in continuare “Continutul Site-ului”). Administratorul Site-ului va face toate eforturile rezonabile pentru a asigura acuratetea si increderea in Site si va incerca sa corecteze erorile si omisiunile cat mai repede posibil.

15.5. In masura maxima permisa de lege, Administratorul Site-ului nu ofera niciun fel de garantii sau raspundere pentru Continutul Site-ului si, in masura maxima permisa de lege, nu poate fi facut raspunzator pentru nicio pierdere sau prejudiciu ce ar putea rezulta din utilizarea oricarei parti, secvente, modul al Continutului Site-ului sau din imposibilitatea utilizarii acestuia, indiferent de cauza acesteia ori din interpretarea eronata a oricaror prevederi ale Continutului Site-ului.

15.6. Utilizatorii inteleg si accepta ca furnizarea serviciului Ia Bilet poate fi afectata de anumite conditii obiective, precum si ca orice servicii oferite prin intermediul Site-ului sunt oferite potrivit principiului "asa cum sunt", "asa cum sunt disponibile", iar Utilizatorii folosesc aceste servicii pe riscul lor. Utilizatorii inteleg si accepta ca Administratorul Site-ului este absolvit de orice raspundere in eventualitatea producerii oricarei opriri, intreruperi, ingreunari, disfunctionalitati sau erori in functionarea Site-ului, in situatia unei erori tehnice de orice fel sau oricaror erori in furnizarea serviciului, precum si in orice situatie in care nu ar dovedi cert ca orice erori sau probleme de natura tehnica din cele mentionate mai sus se datoreaza in mod direct si exclusiv culpei grave a Administratorului Site-ului.

15.7. Administratorul Site-ului nu își asumă răspunderea pentru imposibilitatea achiziționării de bilete de către Utilizatorii blocați de sistemul Ia Bilet din cauza asocierii acestora cu potențiali roboți sau din cauza suspiciunii folosirii de scripturi automate pentru cumpărarea biletelor. În acest sens, Utilizatorii înțeleg și acceptă că sistemul Ia Bilet are încorporate detectoare automate de roboți / bots (sau scripturi similare de browser) care cumpără bilete prin procedee automate sau semi-automate. Aceste detectoare pot bloca tranzacția Utilizatorilor dacă observă un comportament similar, procedeul software fiind unul automat. În aceste situație, Utilizatorii înțeleg și acceptă că biletele nu vor fi emise, iar tranzacția nu va fi finalizată cu succes.

15.8. In cazurile de forta majora si caz fortuit, Administratorul Site-ului si/sau operatorii, directorii, angajatii, sucursalele, filialele si reprezentantii sai, sunt exonerati total de raspundere. Cazurile de forta majora includ, dar nu se limiteaza la acestea: erori de functionare ale echipamentului tehnic al Administratorului Site-ului, lipsa conexiunii la internet, virusii informatici, atacurile informatice de orice fel, accesul neautorizat in sistemele Site-ului, erorile de operare, greva, pandemii, epidemii etc.

15.9. In mod expres, Utilizatorii inteleg si accepta ca Administratorul Site-ului este absolvit in masura maxima permisa de lege de orice raspundere pentru orice fel de daune directe, indirecte, daune morale, incluzand dar fara a se limita la pierderi de profit, atingeri aduse onoarei si reputatiei, vad comercial sau alte pierderi intangibile, rezultate din utilizarea serviciului sau orice alt aspect in legatura cu serviciul precum si din utilizarea Continutului Site-ului in orice mod sau orice efecte juridice derivand din aceasta.

16. Factura fiscală persoane juridice

16.1. Pentru comenzile efectuate in numele unei entitati juridice se pot emite facturi fiscale in urma unei solicitari scrise primite prin completarea formularului de aici: www.iabilet.ro/facturi

16.2. Solicitarea trebuie sa contina toate datele complete si corecte: numarul de comanda sau numele pe care s-a efectuat comanda si datele de facturare complete (nume societate, CUI, Nr. Reg Comert, Sediu Social, Cont bancar, banca la care este deschis contul, delegat).

16.3. Factura pentru prețul biletului nu este emisa de iabilet.ro, ci de catre organizatorul evenimentului in numele caruia noi vindem bilete. Cererea ta ajunge pe mail direct la organizator.

16.4. Dacă prețul aferent serviciilor de intermediere este încasat de la cumpărător, atunci factura pentru acesta nu este emisă de către organizatorul evenimentului ci de către Administratorul Site-ului.

17. vStage.ro

17.1. Prezenta sectiune continand termenii si conditiile de utilizare a site-ului VStage.ro si a serviciului VStage (denumit in continuare "Serviciul VStage" sau "Serviciul") stabileste care sunt conditiile in care orice persoana poate vizita ori accesa site-ul VStage.ro, ori poate utiliza in orice mod serviciile vStage oferite prin intermediul site-ului.

17.2. Furnizorul Serviciului vStage este societatea Ia Bilet SRL, cu sediul in Bd. Pierre de Coubertin, Nr. 3-5, cladirea Office Building, etaj 5, spatiu S5.21, Sector 2 , Bucureşti.

17.3. Furnizorul de continut este partenerul contractual al Furnizorului Serviciului.

17.4. Utilizatorul sunteti dumneavoastra.

17.5. Prin bifarea casutei corespunzatoare in Site, declarati ca sunteti de acord in intregime cu termenii si conditiile de utilizare a Serviciului VStage.

17.6. Prin intermediul VStage, furnizorii de continut pun la dispozitia utilizatorilor, la data si ora anuntate in prealabil, pe baza de cod de acces, un stream live sau un material audio-video preinregistrat.

17.7. Utilizatorii Serviciului VStage inteleg si accepta ca Serviciul este doar o platforma online prin intermediul careia furnizorii de continut difuzeaza continutul propriu, care nu este in niciun mod si nicio masura creat, verificat sau validat de furnizorul Serviciului VStage.

17.8. Un cod de acces poate fi utilizat o singura data. Pastreaza confidentialitatea acestuia si nu-l divulga altei persoane. In cazul in care acesta a fost deja utilizat, vei pierde dreptul de a-l utiliza a doua oara.

17.9. Transmisia continutului incepe in data si la ora anuntate public de furnizorul de continut. Materialele difuzate nu sunt inregistrare si/sau stocate de furnizorul Serviciului VStage si nu pot fi accesate ulterior.

17.10. Utilizatorii inteleg si accepta ca:

  • furnizorul de continut este in intregime responsabil pentru continutul materialului difuzat;

  • furnizorul Serviciului VStage nu raspunde pentru dificultatile intampinate de utilizator in utilizarea Serviciului, care nu sunt imputabile furnizorului Serviciului, precum lipsa conexiunii la internet a utilizatorului sau o conexiune la internet defectuoasa.

  • fiecare furnizor de continut utilizeaza propriile echipamente pentru captarea imaginii si a sunetului, astfel ca o calitate slaba a sunetului sau imaginii nu este imputabila Furnizorului Serviciului;

  • furnizorul de continut raspunde integral fata de utilizatorii Serviciului pentru eventualele intarzieri, amanari, anulari sau pentru orice alte probleme similare in legatura cu difuzarea continutului in modalitatea anuntata.

18. Dreptul de retragere acordat de operatorii economici care comercializează produse și servicii prin intermediul site-ului IaBilet.ro

18.1. Achizitionarea de servicii privind activitatile de agrement, in cazul in care este prevazuta o data de executare specifica, este exceptata de la aplicarea dreptului de retragere reglementat de OUG 34/2014, în conformitate cu art. 16 lit. l) din actul normativ mentionat mai sus. Prin urmare, nu veti putea solicita returnarea contravalorii codurilor de acces sau biletelor achizitionate prin exercitarea dreptului de retragere.

18.2. În conformitate cu Ordonanța de urgență nr. 34/2014 („OUG 34/2014”) privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative, consumatorul beneficiază de o perioadă de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanță sau dintr-un contract în afara spațiilor comerciale, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere și fără a suporta alte costuri decât costurile directe legate de returnarea produselor și eventualele prejudicii provocate de diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora.

De la regula generală instituită potrivit celor de mai sus, OUG 34/2014 reglementează următoarele excepții relevante pentru utilizatorii IaBilet.ro:

  1. Achiziționarea de biletele la spectacole este exceptată de la aplicarea dreptului de retragere reglementat de OUG 34/2014, în conformitate cu art. 16 lit. l) din acest act normativ.

  2. Contractele de prestări de servicii sunt exceptate de la dreptul de retragere, după prestarea completă a serviciilor, dacă executarea a început cu acordul prealabil expres al consumatorului și după ce acesta a confirmat că a luat cunoștință de faptul că își va pierde dreptul la retragere după executarea completă a contractului de către profesionist, în conformitate cu art. 16 lit. a) din OUG 34/2014.

18.3. Dacă produsul achiziționat prin intermediul site-ului nu este exceptat de la dreptul de retragere în conformitate cu prevederile OUG 34/2014, consumatorul beneficiază de o perioadă de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanță, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere, în condițiile reglementate de actul normativ menționat mai sus și cu respectarea prezentelor prevederi.

18.4. În situația exercitării dreptului de retragere, consumatorul nu este obligat să precizeze motivele pentru care returnează produsul.

18.5. Termenul de 14 zile curge de la data la care consumatorul sau o terță parte indicată de acesta intră în posesia fizică a produselor. În cazul în care consumatorul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separat, termenul de 14 zile curge din ziua în care consumatorul sau o parte terță indicată de acesta, intră în posesia ultimului produs. Serviciile de intermediere, administrare comandă, cele conexe acestora și cele de emitere bilete furnizate de administratorul site-ului prin intermediul IaBilet.ro sunt exceptate de la dreptul de retragere. Cumpărătorul de bilet este expres de acord cu începerea executării serviciilor de intermediere, de emitere bilet și serviciile conexe acestora de la finalizarea comenzii. Cumpărătorul de bilet declară că înțelege că prin finalizarea comenzii își va pierde dreptul de retragere, ca urmare a executării complete a contractului de către Administratorul Site-ului.

18.6. Pentru a vă exercita dreptul de retragere dintr-un anumit contract, trebuie să contactați operatorul economic care comercializează produsele achiziționate, la adresa pusă la dispoziție de administratorul site-ului, și să îl informați cu privire la decizia dvs. de a vă retrage din contract.

18.7. În situația în care operatorul economic nu poate fi contact pentru exercitarea dreptului de retragere, vă rugăm să comunicați cererea pe adresa [email protected]. Administratorul site-ului o va înainta respectivului operator economic și va furniza asistența rezonabil necesară pentru soluționarea cererii de retragere.

18.8. Consumatorul poate exercita dreptul de retragere prin utilizarea formularului de retragere de mai jos sau prin orice altă declarație neechivocă în care își exprimă decizia de retragere din contract. Formularul sau declarația de retragere pot fi comunicate operatorului economic prin poștă tradițională sau electronică (e-mail). Folosirea formularului propus mai jos nu este obligatorie.


FORMULAR DE RETRAGERE

pe baza Ordonanţei de urgenţă nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative (publicată în Monitorul Oficial, Partea I nr. 427 din 11.06.2014)

Stimați consumatori, prezentul formular se trimite înapoi completat doar dacă doriţi să vă retrageţi din contract.

– Către [aici se introduce numele, adresa poştală şi, dacă este cazul, numărul de telefon, numărul de fax şi adresa de e‐mail ale profesionistului]:
– Vă informez/Vă informăm (*) prin prezenta cu privire la retragerea mea/noastră (*) din contractul referitor la vânzarea următoarelor produse (*)/prestarea următoarelor servicii *
– Comandate la data (*)/primite la data (*)
– Numele consumatorului (consumatorilor)
– Adresa consumatorului (consumatorilor)
– Semnătura consumatorului (consumatorilor) (doar în cazul în care acest formular este notificat pe hârtie)
– Data (*) A se elimina menţiunea inutilă, după caz


18.9. Notificarea/declarația trebuie să includă datele consumatorului: numele, adresa poștală, numărul de telefon și adresa de e-mail, numărul de comanda, precum și o formulare precisă care să exprime decizia de a se retrage din contract.

18.10. Pentru a respecta termenul limită de retragere este suficient să trimiteți comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere înainte de expirarea perioadei de retragere.

18.11. Ulterior trimiterii notificării de retragere, consumatorul trebuie să expedieze produsele către operatorul economic de la care le-a achiziționat, pe adresa indicată de acesta, cât mai curând posibil și fără întârzieri nejustificate, în cel mult 14 zile de la comunicarea notificării de retragere.

18.12. Produsele pe care le returnați trebuie să fie în aceeași stare în care au fost primite. Sunteți responsabil pentru diminuarea valorii produselor care rezulta din manipulări, altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităților și funcționarii produselor. Nu se acceptă returul produselor asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezinta urme de uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, lovituri, șocuri sau produsele cărora le lipsesc accesorii. Returul se face în ambalajul original, cu etichetele inițiale intacte, certificatul de garanție în original (daca a fost emis de producător/ distribuitor) și toate documentele cu care a fost livrat produsul.

18.13. În situația exercitării valabile a dreptului de retragere, operatorul economic va rambursa orice sumă pe care a primit-o de la dumneavoastră, inclusiv costurile livrării, cu excepția costurilor suplimentare determinate de faptul că ați ales altă modalitate de livrare decât cel mai ieftin tip de livrare standard oferit, fără întârzieri nejustificate și, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data la care suntem informați cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din contract.

18.14. Costurile directe legate de returnarea produselor sunt suportate de consumator.

18.15. Comerciantul va efectua rambursarea folosind aceeași modalitate de plată ca și cea folosită pentru tranzacția inițială, cu excepția cazului în care consumatorul a fost de-acord cu altă modalitate de rambursare.

18.16. Operatorul economic va putea amâna rambursarea sumei până la primirea produselor sau până la primirea unei dovezi conform căreia acestea au fost expediate.

18.7. Pentru mai multe detalii, vă rugăm să verificați politica de retur proprie a operatorului economic de la care ați achiziționat produsul.

IA BILET SRL
Bd. Pierre de Coubertin, Nr. 3-5, cladirea Office Building, etaj 5, spatiu S5.21, Sector 2
CUI: RO 30394071
J40/7745/2012
Capital Social: 1000 lei

19. Achiziția de bilete prin intermediul Serviciului iaBilet.ro integrat în site-ul organizatorului

19.1. Organizatorii de evenimente pot comercializa bilete și direct prin intermediul site-urilor proprii, utilizând Serviciul iaBilet sau soluții tehnice furnizate de Administratorului Site-ului.

19.2. În toate aceste cazuri, Utilizatorul înțelege și acceptă că (a) aceste site-uri sunt în afara controlului Administratorului Site-ului și (b) îi sunt aplicabile în egală măsură termenii și condițiile de utilizare a site-ului respectiv.

19.3. Fără a aduce atingere celor de mai sus, precizăm că organizatorii pot implementa și utiliza în aceste site-uri diverse tool-uri, inclusiv de măsurare a performanței reclamelor ori de monitorizare a modului în care utilizatorii interacționează cu site-ul organizatorului, pentru a maximiza conversiile din campaniile plătite pe care le desfășoară, dar fără a se limita la acestea (precum pixels, trackers, Google Analytics). Utilizarea acestor tool-uri în site-urile organizatorilor se face pe propria răspundere a acestora.

20. Achiziția de bilete cu plata în rate

Administratorul Site-ului oferă Utilizatorilor posibilitatea de a achiziționa bilete cu plata în rate, în conformitate cu prevederile de mai jos.

Pot achiziționa bilete prin intermediul programului de plată în rate toți utilizatorii persoane fizice, titulari ai unui card de debit sau de credit valabil.

Deținătorii de carduri de debit sau credit valide pot alege, în momentul plății pe Site, să împartă suma tranzacției în mai multe rate lunare egale, conform planului de plată indicat în fluxul de comandă. Efectuarea comenzii cu plata în rate reprezintă acordul Utilizatorului de a achiziționa biletele aferente comenzii cu plata în rate, în condițiile reglementate de prezentele Termene și condiții.

Prima rată va fi achitată la data efectuării comenzii, aceasta fiind și data la care biletele achiziționate cu plata în rate sunt rezervate conform comenzii. Pentru plățile ulterioare, se va retrage în mod automat contravaloarea ratelor lunare conform datelor scadente menționate în programul de plată. Dacă la data la care se încearcă retragerea automată a ratelor subsecvente operațiunea eșuează (din motive imputabile Utilizatorului), va fi reprogramată pentru următoarele zile după cum urmează: se va încerca din nou retragerea automată de încă 3 ori în următoarele 3 zile consecutive. Te rugăm să te asiguri că ai fonduri suficiente pe card.

Refuzul de a plăti orice rată ulterioară, explicit sau implicit, prin lipsa de fonduri, indisponibilitatea contului sau orice alte acțiuni care conduc la refuzul instituției emitente a cardului de debit/credit de a retrage contravaloarea ratelor, va conduce – după epuizarea încercărilor menționate mai sus – la anularea tranzacției, caz în care biletul emis va fi anulat, dacă a fost deja emis, iar dacă a fost doar rezervat, rezervarea este anulată. Ratele achitate până atunci vor fi reținute de către Administratorul Site-ului. Utilizatorul nu are dreptul la rambursarea ratelor achitate în nicio situație în care comanda / biletele sunt anulate ca urmare a neplății integrale a valorii acestora, adică a tuturor ratelor planificate. Renunțarea la comandă (inclusiv prin anularea acesteia la solicitarea Utilizatorului) are drept consecință reținerea de către Administratorul Site-ului a tuturor ratelor achitate până la acest moment.

Dreptul de proprietate asupra biletelor se transferă către Utilizator la data plății ultimei rate. Utilizatorul va primi în mod automat pe e-mail biletele după momentul achitării ultimei rate.

Emitentul cardului de debit/credit poate percepe taxe/comisioane în conformitate cu termenii și condițiile impuse de unitatea emitentă sau de sistemul de plăți online. Administratorul Site-ului nu este răspunzător pentru comisioanele și costurile percepute de către unitățile emitente ale cardurilor de debit/credit și/sau a sistemului de plăți online.